دانلود آهنگ جدید با کیفیت بالا و لینک مستقیم

دانلود جدید ترین آهنگ ها - سایت موزیک

دانلود آهنگ جدید با کیفیت بالا و لینک مستقیم

دانلود جدید ترین آهنگ ها - سایت موزیک

دانلود آهنگ حامد همایون به نام عشق ناب

دانلود آهنگ جدید حامد همایون به نام عشق ناب با لینک مستقیم + پخش آنلاین

Download New Music By Hamed Homayoun Called Eshghe Naab

 

 دانلود آهنگ حامد همایون به نام عشق ناب

دانلود آهنگ حامد همایون به نام عشق ناب


دانلود ، موزیک ، دانلود موزیک ، دانلود آهنگ ، دانلود آهنگ جدید ، موزیک جدید ، آهنگ جدید ، دانلود موزیک جدید ، دانلود مداحی ، دانلود نوحه ، نوحه ، دانلود نوحه جدید

 
 

متن آهنگ حامد همایون - عشق ناب

دیوانه ی توام دردانه ی منی تو عشق نابمو جانانه ی منی

ویرانه بودمو تو جان من شدی آخر به حکم عشق خواهان من شدی

ساقیا امشب مست و دیوانم هی بچرخان و هی برقصانم

چتر دستاتو رو سرم وا کن حس کنم با تو زیر بارانم

هی بچرخان و بچرخان و بچرخانم

هی برقصان و برقصان و برقصانم

♫   ♫♫   ♫

دیوانه ی توام دردانه ی منی تو عشق نابمو جانانه ی منی

ویرانه بودمو تو جان من شدی آخر به حکم عشق خواهان من شدی

ساقیا امشب مست و دیوانم هی بچرخان و هی برقصانم

چتر دستاتو رو سرم وا کن حس کنم با تو زیر بارانم

هی بچرخان و بچرخان و بچرخانم

هی برقصان و برقصان و برقصانم


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.