دانلود آهنگ جدید با کیفیت بالا و لینک مستقیم

دانلود جدید ترین آهنگ ها - سایت موزیک

دانلود آهنگ جدید با کیفیت بالا و لینک مستقیم

دانلود جدید ترین آهنگ ها - سایت موزیک

دانلود آهنگ آرون افشار به نام مادر

دانلود آهنگ جدید آرون افشار به نام مادر با لینک مستقیم + پخش آنلاین

Download New Music By Aron Afshar Called Madar

+ متن آهنگ مادر از آرون افشار

دانلود آهنگ آرون افشار به نام مادر



 

 

دانلود آهنگ آرون افشار به نام مادر


مادرم حرفی بزن که تشنه لالاییم

من که جان میدم برایت همدم تنهاییم

♫  ♫♫♫  ♫

من همیشه کودکم آغوش تو جای من است

من اگر خوبم دعایت پشت دنیای من است

 مادر بوسه بر دستان گرمت میزنم شاه دلم

با حضورت خانه روشن می شود ماه دلم

♫  ♫♫♫  ♫

هر چه می خواهد دلم پیش تو پیدا می شود

این همه خوبی چه جوری در دلت جا می شود


Aron AfsharDownloadMadarmusicآرون افشارآهنگآهنگ Aron Afsharآهنگ Madarآهنگ آرون افشارآهنگ مادردانلوددانلود آهنگدانلود آهنگ Aron Afsharدانلود آهنگ Madarدانلود آهنگ آرون افشاردانلود آهنگ جدیددانلود آهنگ مادرمادر




نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.