دانلود آهنگ جدید با کیفیت بالا و لینک مستقیم

دانلود جدید ترین آهنگ ها - سایت موزیک

دانلود آهنگ جدید با کیفیت بالا و لینک مستقیم

دانلود جدید ترین آهنگ ها - سایت موزیک

دانلود نوحه سلیم موذن زاده به نام من زاده ی علی مرتضایم

دانلود نوحه حاج سلیم موذن زاده به نام من زاده ی علی مرتضایم با لینک مستقیم + پخش آنلاین

Download Noheh By Salim MoazzenZade Called Man Zadeye Aliye Mortazayam

+ متن نوحه من زاده ی علی مرتضایم از حاج سلیم موذن زاده

دانلود نوحه سلیم موذن زاده به نام من زاده ی علی مرتضایم



 

 

دانلود نوحه سلیم موذن زاده به نام من زاده ی علی مرتضایم


من یک تنه حریف این سپاهم

انی احامی ابداً عن دینی

والله ان قطعتموا یمینی

من زاده علی مرتضایم

من شاهباز ملک لافتایم

فضل و شرف همین بس از برایم

که خادمم به درگه حسینی

والله ان قطعتموا یمینی



DownloadMan Zadeye Aliye MortazayamNohehSalim MoazzenZadeدانلوددانلود مداحیدانلود مداحی Man Zadeye Aliye Mortazayamدانلود مداحی Salim MoazzenZadeدانلود مداحی جدیددانلود مداحی سلیم موذن زادهدانلود مداحی من زاده ی علی مرتضایمدانلود نوحهدانلود نوحه Man Zadeye Aliye Mortazayamدانلود نوحه Salim MoazzenZadeدانلود نوحه جدیددانلود نوحه سلیم موذن زادهدانلود نوحه من زاده ی علی مرتضایمسلیم موذن زادهمتن مداحیمتن نوحهمداحیمداحی Man Zadeye Aliye Mortazayamمداحی Salim MoazzenZadeمداحی سلیم موذن زادهمداحی من زاده ی علی مرتضایممن زاده ی علی مرتضایمنوحهنوحه Man Zadeye Aliye Mortazayamنوحه Salim MoazzenZadeنوحه سلیم موذن زادهنوحه من زاده ی علی مرتضایم


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.